Czytelnicy trzech znanych niemieckich magazynów motoryzacyjnych „Auto Bild”, „auto motor und sport” i „Auto Zeitung” po raz kolejny uznali Webasto za najsilniejszą markę w kategorii ogrzewania postojowego.

Firma Webasto, lider światowego rynku ogrzewania postojowego, została trzykrotnie uhonorowana przez czytelników niemieckiej prasy motoryzacyjnej. W głosowaniach, w których udział wzięło łącznie około 210 tysięcy osób, za najsilniejszą w Niemczech markę w dziedzinie ogrzewania postojowego firmę Webasto uznało nawet 78 procent czytelników. Ankietowani oceniali marki pod względem innowacji, jakości, designu i cen.

– „Jest nam ogromnie miło, że tak wielu miłośników motoryzacji docenia wysoką jakość naszych produktów” – mówi Bernd Jörg, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Webasto Thermo & Comfort Niemcy – „Fakt, że po raz kolejny zajęliśmy pierwsze miejsce we wszystkich trzech konkursach dowodzi, że dobrze spełniamy potrzeby kierowców. Te trzy nagrody są zarówno potwierdzeniem słuszności naszych działań, jak i motywacją do dalszego rozwijania nowatorskich, funkcjonalnych produktów”.

W konkursie „Best Brand 2017/2018″, którego wyniki opublikował magazyn „Auto Bild” w numerze 13/2018, czytelnicy wskazali Webasto jako zwycięzcę w kategorii ogrzewania postojowego. Firma Webasto zdobyła nagrodę czytelników „auto motor und sport” w konkursie „Best Brands” już po raz dwunasty (numer 7/2018).

Czytelnicy „Auto Zeitung” przyznali Webasto tytuł „Top Brand 2018” w kategorii producentów ogrzewania postojowego (numer 5/2018).